eclipsetjej

Alla inlägg under april 2010

Av Emma - 22 april 2010 18:58

Hej!<3

 

 

 

Idah har jaah varee mää Hanna dee vaa kul!<3 Vi åkte o köpte milkshake mmm.... Vaa gott. Fast jag ändrarde mej efter jag hade köpt min milkshake i vaniljsmak då ville jaah ha jordgubb som Hanna:'( Men jag fick smaka lite av henne så dee vaa bra!:D Men deehar juu oxå varee tråkiga skooolan dee vaa aaas boooring!!:(........... Sonja frågade om vi ville följa med på en teater som heter frysboxen men vi fick inte följa mää för britt-marie :(( Sen Har jaah inte gjort så mkt mer!?<3..... Men Hanna o jaah ska köpa massa saker på internet med Rob på säger inte vilken sida hehe:P Men vi ska köpa Halsband, armband , Kudde o täcke och tyep nått mer?!<3 Nu ska jaah gå o titta på tv!:D Pusshej!<3   ( kanske lägger ut bilderna på sakerna sen!:))  Kommentera (a    emmaohanna.bloggplatsen.se

Av Emma - 21 april 2010 16:21

Hej!<3

 

 

 

 

  Asså ni kan inte förstå hur mkt jag längtar till 30 juuuni!!:) För du äre ju Eclipse!:D   och då ska juh Hanna o jaaa åka till stockholm o titta på den Kul kul!!<3 och vi ska såklart köpa MASSA sovunier ( stavning ) Med Robert på!<3:) För dee ää ju premier ( stavning ) Så då bliree ju massa saker vi ska köpa.... o såklart skaa vi juu till grönalund o åka insane ( stavning ) <3     O snart ska Hanna o jaah se Iron man på bio den 2 maj Kul kul!<3......

 

Snart äre ju sommarlov oxå !! <3 Längtaaaar as mkt !!:) ... Men nu ska jah berätta vaaa jah har gjort idah. Hanna jah o Josse vaa och åt glass dee va kul!<3 Men sen när vi skulle cykla till coop då funkade inte bromsen till josses cykel så hon hålla på o bli påkörd tyep!:D <3  o sen när josse skulle cykla hem så funkade dee o cykla asså dom där som man tramapar på hade fastnat tyep!?<3 Sen när Hanna o jaah cykla hem så " råkade " vi haa på oss varandras koftor så nu kmr mamma bli aaas sur på meej:( För att vi glömde o byta!<3 Men idah har vi juh haft brittis oxå fast vi hade A-k på morron o B-M på eftermiddan...<3 Nu ska jaah ner o äta   Pusshej!<3

 

 

 

 

  

 

Eclipse!!!<33

 

 

 

( komentera !<33 )

 

 

Titta oxå på min o Hannas blogg!<3 emmaohanna.bloggplatsen.se

Av Emma - 19 april 2010 15:24

Hej!<3 Idah har dee juh varee tråkiga skolan!:(<3 Men vi hade brittis så då kunde jah haa på meej min mössa:) Nu sitter jag här lyssnar på Hilary Duff- Crash world deen ää juh as braa?!<3 Nu ska jag gå ner o äta....<3   Pusshej!<3

Av Emma - 18 april 2010 17:34

Hej!<3 Föörlåt för dålig uppdatering:(<3 Jag har liksom inte hunnit o blogga för jag har haft massa kompisar o så!<3... Men i Helgen har jag inte gjort så mkt eller Hanna har sove hos meej Vii Hade aaas kul!   Älskar dej Hanna<3<3<3 Nu ska jaah titta på tv!<3 Pusshej!<3

Av Emma - 17 april 2010 08:37

You say Gabriella and Troy,
I say Bella and Edward,
You say heiress's,
I say Vampires,
You say Romeo and Juliet is the best love story, I say HA!!
I say it is Twilight!
  Twilight <3
 Y

 

 

 

 

 

Twilight för mig är som ett hjärta för alla andra.

















Utan det dör jag.

















Det är det som håller mig vid liv i svåra situationer.

















Och framför allt så är det Twilight som gjort att det är gift istället för blod som rinner i mina ådror.<3





 

Mister jag pengar, mister jag inget 


 Mister jag kärlek, mister jag något





 Mister jag vänner, mister jag mycket





Mister jag Twilight, mister jag allt!







Jag kan ta all skit, jag kan ta all smärta
men Robert Pattinson kommer alltid att finnas i mitt hjärta
jag kan sakna styrka, jag kan sakna mod
men Robert Pattinson kommer alltid att vara i mitt blod
jag kan förlora ett öga, jag kan förlora en bit
men Robert Pattinson kommer alltid att vara min favorit

Av Emma - 16 april 2010 18:53

Hej!<3 Idag har jah varee i tråkiga skolan:( boooring:(! Men jah har oxå varee mää Hanna o Sonja på kläppa kul kul:D Älskar deej Hanna(L)<3 Sen har jah inte gjort så mkt mer!?<3 Pusshej!<3

 

 

 

 


 


Av Emma - 15 april 2010 17:17

Hejsan!<3 Nu ska Hanna o jah snart åka o äta pizza dää ska bli kul!<3 Love yaa   Pusshej!<3

 

 

 

 

 

 

 

 

Om jag stog på en bro och skulle hoppa, vad skulle du då göra?
































1. Ta tag i min hand och hoppa med mig
















2. Skrika: Hoppa för i helvete! Tror du jag bryr mig?!
















3. Försöka stoppa mig
















4. Ringa min mamma
















5. Kolla mig rätt in i ögonen och säga: Hoppar du, hoppar jag. Jag kan inte leva utan dig <3

















6. Ingenting

 

 

 

 

Komenetera!<3


Av Emma - 15 april 2010 15:30

Hej!Y Idag har jaa varee i tråkiga skolan igeeen boooooring!:( Och jag bråka mää en tjej:(<3 Men då så hjälpte Hanna , Josse o Sonja mig typ:D    Älskar er

sen har jaa inte gjort så mkt mer!?<3 Jooo jag blev ute låst:( Och dää regna då så jag blev as blöt:( Och kall skåklart:(<3 Pusshej!<33

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej jag heter Emma och ÄLSKAR twilight + Robert Pattinson och Hanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Twilight älskare ?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards