eclipsetjej

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

hej!<3

Av Emma - 28 april 2010 15:11

Hej!<3




Då har man varee i skooolan rå ! :) Dee vaa inte såå kul:(( lr dee ää dee aldrig tyep?<3 ...... Men iaf så skulle jaah sladda mee Albins cykel ( en i min klass) Men då kom jaah föör långt ner så jaah flyger frammåt o tyep skrapar upp hela hand flatan o fick olja på mina vita skor:*(  :( Dee gjorde AS ont!! :( Men men dee får jaah leva mee...... och seen så ska jaah på badminton, Julia o jaah ska cykla dit:D.... Ni kaan inte fatta hur mkt jaah längtar tills på fredag!!:)) jaah skaa tillmin pappas faster!<3 asså Siv:) o hon haar juuh en hund som heter Bella:)  Så dee skaa juuh bli kul:P men jaah längtar juuh mkt meer till 30 juni än dit!:P .... Nu haar jaah inte så mkt mer o skriva?!<3    Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 maj 2010 21:00

Just nu har jaah gjort en ny blogg :( men jaah kmr nog göra nåt inlägg till mer här ändå :P http://emmabjooork.blogg.se  kan du titta oxå ! :)) ...

Av Emma - 7 maj 2010 19:51

Hej!:D'         Idaah haar dee juuh tyep varee bästa daan'? Vi vaah o titta på film på slotte ! :D Vi titta på det brinner MIN film så dee vah bra ! <3 o såklart så har jaah varee mää min älskade Josse LoL O Anna ! :)) dee vaah kul!<3...

Av Emma - 6 maj 2010 18:04

Hej! :D     idaah så har jaah varee mää Josse dee vaa tyep AS kul vi såhär vaa ute mää hennes hundar som heter Zigge o Zelma dom ää AS sööt !! <3 Fast jaah vart tyep käär i Zigge han ää så HIMLA sööt asså !! :P Men näär vi gick hem till Jos...

Av Emma - 5 maj 2010 18:45

Svarar på alla komentarer nu så fråga på bara :P <3    :)) ...

Av Emma - 5 maj 2010 16:40

Hej!<3         Föööörlåt för en dåliii uppdatering!:(( :'( Men jaah har liksom inte haft tid o sådär :D :( <3 .......... Men idaah så haar jaah varee mää Josse vi hade AS kul !! :D Men när vi skulle cykla hem till mig så jagade Emil o...

Presentation


Hej jag heter Emma och ÄLSKAR twilight + Robert Pattinson och Hanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Twilight älskare ?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards